Звіти

Home / Звіти

Виконання бюджетних програм за 2021 рік

Бюджет адміністрації Інгульського району на 2021 рік склав 57 млн.640тис.408грн, в тому числі за загальним фондом 47млн.408тис.946грн (скорочено на 6,4%) та за спеціальним фондом 10 млн.231тис.462грн, що на 44,36% (8млн.158тис.грн) менше у порівнянні з 2020 роком.

Виділені кошти були використані  на фінансування 17 бюджетних програм та розподілені наступним чином:

– організація благоустрою населених пунктів – 19млн.652тис.грн;

– керівництво та управління (апарат)– 18млн.293тис.грн;

– експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду (ремонт внутрішньоквартальних проїздів, дитячих і спортивних майданчиків)– 9млн.517тис.грн;

– забезпечення збору та вивозу сміття і відходів (вивезення звалищ)– 6млн.535тис.грн;

– утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури – 1млн.816тис.грн;

– забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги (ремонт освітлення, підбір трупів безпритульних тварин, знесення МАФів)– 425тис.грн;

– інші заходи громадського порядку та безпеки (опорні пункти и ГО «Захист»)– 275тис.грн;

– заходи та роботи з мобілізаційної підготовки (військкомат)  –  197тис.грн;

– інші заходи в галузі культури і мистецтва – 185тис.грн;

– інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства (сертифікати про готовність об’єктів будівництва до експлуатації, проведення оцінки вартості майна) – 199,54тис.грн;

– інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення (матеріальна допомога на поховання)– 136тис.грн;

– виконання інвестиційних прєктів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (субвенція)- 126тис.грн;

– інші заходи та заклади молодіжної політики  – 100тис.грн;

– заходи державної політики з питань дітей – 83тис.грн;

– інша діяльність у сфері державного управління (примусове стягнення) – 60тис.грн;

– заходи державної політики із забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків – 19тис.грн;

– заходи державної політики з питань сім’ї – 17 тис.грн.

Головна частина видатків 65,09% пов’язана з житлово-комунальним господарством, а саме:

– 34,09% – це благоустрій;

– 16,51% – експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду (ремонт внутрішньоквартальних проїздів, дитячих і спортивних майданчиків);

– 11,34% –  збір та вивіз сміття і відходів

– 3,15 % – утримання та розвиток дорожньої інфраструктури.

На ремонт дитячих і спортивних майданчиків, було виділено 291тис.859грн, з яких використано 282тис.232грн. Відсоток виконання склав 96,7%. Виконано поточний ремонт на 5 об’єктах. Крім того, було виготовлено проєктно-кошторисну документацію та проведено експертизу на «Капітальний ремонт Спортивного майданчику “Простір вільних” по пров.Кобера, 13-А в Інгульському районі м.Миколаєва».

На проведення робіт по відновленню асфальтового покриття прибудинкових територій і внутрішньоквартальних проїздів було передбачено фінансування у розмірі 8млн.925тис.886грн, з яких використано 8млн.483тис.166грн. Відсоток освоєння склав 95,04%. Фінансування даної програми дало змогу виконати поточний ремонт на 4 об’єктах, загальною площею 1621,7кв.м. та капітальний ремонт 6-ти внутрішньоквартальних проїздів загальною площею 7096кв.м. (вул.Південна, 29, вул.Чайковського,25; вул.Миколаївська, 34б;  вул.Театральна 49/2; вул.Чайковського, 28; вул.Чайковського, 28а; від пр.Миру до буд.34б по вул.Миколаївська вздовж будинків №17а,б,в по пр.Миру ) та виготовленна проєктної-кошторисна документація і проведена її експертиза на 7 об’єктів для виконання робіт у 2022році (вул.Космонавтів, 82 ; вул.Чкалова, 215б, 215г; вул.Погранична, 246а, 246б, 248, 248а; вул.Паркова,40; від будинку №49а по вул.Південна до будинку №38 по  вул.Паркова; вул.Космонавтів, 134а; вул.Південна, 33,33б,33а,35).

Адміністрацією Інгульського району у 2021 році було реалізовано 1 малий проєкт-переможець Громадського бюджету «Капітальний ремонт прибудинкової території по вул.6 Слобідська, 46 (“Затишний двір”) в Інгульському районі м.Миколаєва».

Програма «Забезпечення збору та вивезення сміття» (вивезення сміттєзвалищ) передбачала фінансування у розмірі 6млн.535тис.308грн, з яких використано 6млн.321тис.112грн. Відсоток освоєння склав 96,72%. Ліквідовані несанкціоновані сміттєзвалища механізованим способом в обсязі 12,200 тис.куб.м.; ручним способом в обсязі 28,499тис.куб.м. , вивезено 3,66тис.куб.м. опалого листя  та 8,45тис.куб.м. великогабаритного сміття спецтехнікою.

Плановий розмір фінансування з програми «Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги» склав 425тис.100грн. Касові видатки склали 419тис.340грн. Відсоток освоєння склав 98,65%. Зазначені кошти були розподілені наступним чином:

– забезпечення сприятливих умов для співіснування людей та тварин 69тис.575грн. (виконано підбір 110 трупів  безпритульних тварин);

– знесення самовільно встановлених МАФів – 299тис.930грн. (Примусово демонтовано 18 об’єктів);

– забезпечення функціонування мереж зовнішнього освітлення – 49,894тис.грн. Виконано поточний ремонт на 1 об’єкті (пров.Космонавтів), додатково встановлено 7 світлоточок.

Самий великий розмір фінансування був передбачений у сумі 19млн.652тис.220грн з програми «Організація благоустрою населених пунктів». Касові видатки склали 17млн.687тис.328грн. Відсоток освоєння 90%. Кошти були розподілені наступним чином:

– придбання матеріалів – 95тис.275грн. Придбано 7 лавок, 10 урн для сміття, посадковий матеріал та матеріал для ремонту вуличних меблів;

– ручне прибирання доріг та тротуарів – 984тис.741грн. Виконувалось підмітання зупинок громадського транспорту та очищення урн, здійснювалися прибирання випадкового сміття, підмітання на території та  очищення від бруду;

– механізоване і вакуумне прибирання доріг і тротуарів – 10млн.550тис.258грн. Виконувалося вакуумне та вологе прибирання доріг, механізоване очищення доріг та тротуарів від снігу;

– Забезпечення та утримання зелених зон – 4млн.417тис.40грн. Виконано покіс газонів площею 742тис.кв.м., знесено 13,51 куб.м. аварійних дерев,  виконана санітарна обрізка 741 дерев та видалення 26,4куб.м порослі;

здійснено очищення лісопарку по вул.Турбіна від випадкового сміття та частково видалено поросль, згідно графіків здійснювалося прибирання зелених зон від випадкового сміття. Виконано поточний ремонт та благоустрій 6 зелених зон (на в’їзді у м.Миколаїв зі сторони м.Херсон та м.Баштанка; по вул.Логовенка, 6-8; по вул.Південна, 5; по пр.Миру, між будинками 3-5; по пр.Миру, між будинками 5-7; по вул.Космонавтів навпроти буд.142);

– забезпечення належного функціонування побутового та комунального обладнання житлової забудови – 614тис.348грн. Виконано поточний ремонт 19 майданчиків під контейнери для ТПВ;

– інші вдатки з благоустрою – 5тис.460грн. Виконано встановлення урн для сміття;

– забезпечення утримання в належному технічному стані об’єктів вулично-дорожньої мережі – 1млн.20тис.204грн. Було виконано поточний ремонт 2х тротуарів (по вул. Чайковського від пров. Такелажного до вул.Південної – непарний бік; по вул. Чкалова ріг вул. 6 Слобідська-непарний бік) загальною площею 500кв.м. Виготовлено проєктно-кошторисну документацію та проведено експертизу на капітальний ремонт  зупинки громадського транспорту “Миколаївська” (вул.Космонавтів – вул.Миколаївська). Розпочаті роботи з «Капітальний ремонт зупинки громадського транспорту по Херсонському шосе – вул.Генерала Свиридова». Крім того, розроблена «Концепція капітального ремонту скверу по Херсонському шосе між вул.Генерала Свиридова-вул.Скульптора Ізмалкова-вул.7-а Поздовжня в Інгульському районі м.Миколаєва», яка передана для подальшої реалізації до Департаменту житлово-комунального господарства.

Наступна бюджетна програма – це програма «Утримання та розвиток інфраструктури доріг». Бюджетом було передбачено 1млн.816тис.677грн. Касові видатки склали 1млн.773тис.629грн. Відсоток освоєння 97,63%. Кошти були розподілені на:

– поточний ремонт 336тис.грн. Виконано ремонт 3 об’єктів, загальною площею 348кв.м.; планування земляного полотна (грейдерування) 838кв.м та часткова вибірка ґрунту по вул.Космонавтів на площі 505кв.м ;

– капітальний ремонт 1млн.438тис.грн. Завершено ремонт 2х об’єктів, розпочатий у 2020році загальною площею 7тис.320кв.м (вул.Віті Хоменка та вул.Передова від буд.№ 95 до вул.Паркової). Виготовлена проектно-кошторисна документація та отримана експертиза на капітальний ремонт дорожнього покриття по  6 об’єктах (вул.Кругова від вул.5 Лінія до вул.Баштанська; пров.Такелажний; пров.Крайній; пров.7 Круговий; пров.6 Круговий; вул.3 Лінія від вул.9 Поздовжня до вул.12 Поздовжня) для виконання робіт у 2022році.

Адміністрації Інгульського району була виділена субвенція з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку району у сумі 126тис.грн, з яких використано 108тис.557грн. Відсоток виконання склав 86,16%. За рахунок субвенції було виготовлено проєктної-кошторисну документацію та проведено її експертизу на 2 об’єкти «Капітальний ремонт прибудинкової території та спортивного майданчику по вул.Молодогвардійська,53 в Інгульському районі м.Миколаєва» та «Капітальний ремонт прибудинкової території та дитячого майданчику по вул.Молодогвардійська, 55 в Інгульському районі м.Миколаєва».

Кошти на реалізацію Соціальних та культурних програм склали 542тис.057грн. Касові видатки 541тис.850грн. Відсоток освоєння 99,96%, в тому числі:

– заходи державної політики із забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків – 19тис.718грн. Проведено 3 заходи. Залучено 114 осіб;

–  заходи державної політики з питань сім’ї – 17тис.45грн. Проведено 4 заходи. Залучено 800осіб;

– інші заходи та заклади молодіжної політики –  100тис.222грн. Проведено 7 заходів. Залучено 2800 осіб;

– заходи державної політики з питань дітей – 83тис.395грн. Проведено 4 заходи. Залучено 111 осіб;

– видатки на соціальний захист населення – 136тис.55грн. Проведена виплата допомоги на поховання 89 особам;

– інші заходи в галузі культури і мистецтва – 185тис.415грн. Проведено 5 заходів. Залучено 2900осіб.

Бюджет заходів з оборонної і мобілізаційної підготовки склав 197тис.735грн, які були використані для придбання канцтоварів та виготовлення друкарської продукції  для районного  військкомату та на перевезення військовослужбовців та військовозобов’язаних. Відсоток освоєння за цією програмою склав 100%.

Кошти на реалізацію інших заходів громадського порядку та безпеки склали 275тис.грн. Касові видатки 244тис.474грн. Відсоток освоєння 88,90%, за рахунок яких виконаний поточний ремонт пункту з охорони правопорядку за адресою вул.Чкалова, 203 та виготовлена проєктної-кошторисна документація на приєднання до електричних мереж пункту з охорони правопорядку по вул.Казарського,1а.

Загальний відсоток освоєння бюджетних коштів адміністрації Інгульського району у 2021 році склав 94,28%, в тому числі за загальним фондом 94,21% та за спеціальним фондом 94,63%.

ЗВІТИ 2021

Звіти про виконання паспортів на 2021 рік

Звіт про виконання 4213112 Звіт про виконання 4213122 Звіт про виконання 4213123 Звіт про виконання 4213133 Звіт про виконання 4213242 Звіт про виконання 4214082 Звіт про виконання 4217461 Звіт про викоання 4216014 Звіт про викоання 4216020 Звіт про викоання 4216090 Звіт про виконання 4210160 Звіт про виконання 4210180 Звіт про виконання 4216011 Звіт про виконання 4216030 Звіт про виконання 4217363 Звіт про виконання 4217461 Звіт про виконання 4218220 Звіт про виконання 4218230

Оцінка ефективності бюджетних програм на 2021 рік

Оцінка ефективності 4210180 Оцінка ефективності 4213112 Оцінка ефективності 4213122 Оцінка ефективності 4213123 Оцінка ефективності 4213133 Оцінка ефективності 4213242 Оцінка ефективності 4214082 Оцінка ефективності 4216011 Оцінка ефективності 4216014 Оцінка ефективності 4216020 Оцінка ефективності 4216030 Оцінка ефективності 4216090 Оцінка ефективності 4217363 Оцінка ефективності 4217461 Оцінка ефективності 4218220 Оцінка ефективності 4218230

Бюджетна звітність за 2021 рік

Form_f2 (1) Form_f2 (2) Form_f2 (3) Form_f2 (4) Form_f2 (5) Form_f2 (6) Form_f2 (7) Form_f2 (8) Form_f2 (9) Form_f2 (10) Form_f2 (11) Form_f2 (12) Form_f2 (13) Form_f2 (14) Form_f2 (15) Form_f2 Form_f4_1 Form_f4_3 (1) Form_f4_3 (2) Form_f4_3 (3) Form_f4_3 (4) Form_f4_3 Form_f7

undefined

ПАСПОРТИ БЮДЖЕТНИХ ПРОГРАМ 2022

undefined

Heading

Click here to change this text

Click here to change this text

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Click here to change this text

обгрунтування послуги з прибирання та підмітання вулиць

обгрунтування послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

обгрунтування Забезпечення механізованого вакуумного та вологого прибирання доріг, очищення від бруду

обгрунтування Ліквідація несанкціонованих звалищ ручним та механізованим способами, видалення опалого листя

обгрунтування Послуги з демонтажу самовільно встановлених об’єктів

обгрунтування Механізоване очищення тротуарів від снігу

обгрунтування Механізоване очищення доріг від снігу

обгрунтування зелена зона по пр. Миру, між будинками 3 та 5 в Інгульському районі м. Миколаєва

обгрунтування електрична енергія

обгрунтування тротуар по пров. Прорізний від буд. № 3 до вул. Чайковського (непарний бік)

обгрунтування тротуар по вул. Південній від вул. Чайковського до пров. Південного (парний бік) в Інгульському районі м. Миколаєва

обгрунтування Очищення лісопарку по вул. Космонавтів

обгрунтування Забезпечення механізованого вакуумного та вологого прибирання доріг, очищення від бруду повторно

обгрунтування Ліквідація несанкціонованих звалищ ручним та механізованим способами, видалення опалого листя. переоголошення

обгрунтування Механізоване очищення тротуарів від снігу

обгрунтування Ліквідація несанкціонованих звалищ ручним та механізованим способами, видалення опалого листя. переоголошення

обгрунтування Механізоване очищення доріг від снігу (2)

обгрунтування Механізоване очищення тротуарів від снігу (2)

обгрунтування Послуги з охорони адміністративної будівлі

обгрунтування Послуги з прибирання приміщень адміністративної будівлі

обгрунтування Ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2023 року

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2021 року

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2021 року

Зміни до Паспортів бюджетних програм за 2021 рік

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

undefined

undefinedundefined

Heading

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2021 року

За  І квартал 2021 року  до адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради надійшло і було розглянуто 272 звернення громадян та 190 звернень  організацій і установ.

Відділами та службами адміністрації розглянуті наступні питання, що в процентному відношенні складає: комунальне господарство та благоустрій 118 (42%); соціальний захист дітей 57 (21%); соціальний захист населення 73 (26%); інші 24 (11%)

До служби у справах дітей звернулися та отримали кваліфіковану консультацію 183 особи. 318 звернень надійшло до відділу ведення Державного реєстру виборців щодо включення виборців до Реєстру, зміни ідентифікаційних даних, зміни виборчої адреси та через кабінет виборців.

Серед категорій громадян, які звернулись до адміністрації району: діти війни-11, особа з інвалідністю І гр. -5, особа з інвалідністю ІІ гр..-10, особа з інвалідністю ІІІ гр.-6, багатодітні сім’ї-57, ветерани праці – 6, інші-151.

Питання забезпечення виконання законодавства про звернення громадян знаходяться в адміністрації району на постійному контролі.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

SCAN_140217

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікацій код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради, пр..Богоявленський ,1, м.Миколаїв, 54003, Код ЄДРПОУ 05410582.
  2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 09130000-9 (автомобільний бензин А-95- Євро5 – Е5), (ДК 021-2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти).
  3. Ідентифікатор закупівлі (заповнюється у разі проведення закупівлі за конкурентною або переговорною процедурою): UA-2021-03-29-001018-a.
  4. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено відповідно до наявної потреби, з метою безперебійної роботи та оперативного вирішення поточних завдань та функцій адміністрації.
  5. Розмір бюджетного призначення: 138 202.00 гривень.
  6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням обсягів наявної потреби у товарах даного типу та визначений у кошторисі адміністрації на 2021 рік.
  7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 54 000.00 гривень.( на ІІ квартал 2021 року).
  8. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість визначена методом моніторингу ринкових цін та інформації з договорів, укладених на закупівлю аналогічного товару у минулих періодах.

Виконання бюджетних програм за 2020 рік

Бюджет адміністрації Інгульського району на 2020 рік склав 69 млн.43тис.665грн, в тому числі за загальним фондом 50млн.652тис.477грн та за спеціальним фондом 18 млн.389тис.815грн, що на 10,36% більше у порівнянні з 2019 роком.

Виділені кошти були використані  на фінансування 17 бюджетних програм та розподілені наступним чином:

– організація благоустрою населених пунктів – 18млн.115тис.грн;

– керівництво та управління (комунальні послуги, утримання будівлі, оргтехніка та ін.)– 16млн.563тис.грн;

– експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду (ремонт внутрішньоквартальних проїздів, дитячих і спортивних майданчиків)– 17млн.511тис.грн;

– утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури – 7млн.637тис.грн;

– забезпечення збору та вивозу сміття і відходів (вивезення звалищ)– 6млн.469тис.грн;

– забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги (ремонт освітлення, підбір трупів безпритульних тварин, знесення МАФів)– 776тис.грн;

– інші заходи громадського порядку та безпеки (опорні пункти и ГО «Захист»)– 640тис.грн;

– інші заходи та заклади молодіжної політики  – 91тис.грн;

– інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства (сертифікати про готовність об’єктів будівництва до експлуатації) – 80тис.грн;

– інші заходи в галузі культури і мистецтва – 79тис.грн;

– заходи та роботи з мобілізаційної підготовки (військкомат)  –  78тис.грн;

– інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення (матеріальна допомога на поховання)– 69тис.грн;

– інша діяльність у сфері державного управління (примусове стягнення) – 52тис.грн;

– організація та проведення громадських робіт – 36тис.грн;

– проведення місцевих виборів – 20тис.грн;

– заходи державної політики із забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків – 18тис.грн;

– заходи державної політики з питань сім’ї – 15 тис.грн.

Головна частина видатків 72,31% пов’язана з житлово-комунальним господарством, а саме:

– 36,28% – це благоустрій;

– 15,3% – утримання та розвиток дорожньої інфраструктури;

– 12,96% –  збір та вивіз сміття і відходів;

– 33,07% – експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду (ремонт внутрішньоквартальних проїздів, дитячих і спортивних майданчиків).

На ремонт дитячих і спортивних майданчиків, було виділено 1млн.311тис.грн, з яких використано 1млн.171тис.грн. Відсоток виконання склав 89,32%. Виконано поточний ремонт на 12 об’єктах. Крім того, було виготовлено проєктно-кошторисну документацію та проведено експертизу на «Капітальний ремонт спортивно-ігрового майданчику по Херсонському шосе між будинками 30,32,38 в Інгульському районі м.Миколаєва», яка була передана для подальшої реалізації до департаменту ЖКГ.

На проведення робіт по відновленню асфальтового покриття прибудинкових територій і внутрішньоквартальних проїздів було передбачено фінансування у розмірі 14млн.241тис.грн, з яких використано 14млн.40тис.грн. Відсоток освоєння склав 98,59%.Фінансування даної програми дало змогу виконати поточний ремонт на 15 об’єктах, загальною площею 5952,75кв.м. та капітальний ремонт 10-ти внутрішньоквартальних проїздів загальною площею 10985,74кв.м. (вул.Театральна, 51/1; вул.Будівельників, 18б; вул.Авангардна, 49,51; пр.Богоявленський, 29,31,33;

пров.Полярний, 2а, 2б, 2в, вул.Молодогвардіська, 26а; вул.Театральна, 27, 29а, 31, 33, 35а; вул.Молодогвардійська, 30,32,36, пр.Богоявленський,45; вул.Генерала Свиридова, 7/1; пров.Південний, 30,32,32а;  вул.Космонавтів,75, 77, 79).

Адміністрацією Інгульського району у 2020 році було реалізовано 2 проєкти-переможеця Громадського бюджету великий – «Скейт-парк на Херсонському шосе» та малий «Спортивний майданчик “ Здорове майбутнє»” за адресою вул.6 Слобідська,46.

Програма «Забезпечення збору та вивезення сміття» (вивезення сміттєзвалищ) передбачала фінансування у розмірі 6млн.470тис.грн, які освоєнні у повному обсязі. Ліквідовані несанкціоновані сміттєзвалища механізованим способом в обсязі 12,008 тис.куб.м.; ручним способом в обсязі 29,814тис.куб.м. , вивезено 3,57тис.куб.м. опалого листя  та 6,3тис.куб.м. великогабаритного сміття спецтехнікою.

Плановий розмір фінансування з програми «Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги» склав 785 тис.грн. Касові видатки склали 776,907тис.грн. Відсоток освоєння склав 98,97%. Зазначені кошти були розподілені наступним чином:

– забезпечення сприятливих умов для співіснування людей та тварин 74,335тис.грн. ;

– знесення самовільно встановлених МАФів – 142,430тис.грн. (примусово демонтовано 13 об’єкти);

– забезпечення функціонування мереж зовнішнього освітлення – 560,142тис.грн. Виконано поточний ремонт на 6 об’єктах, додатково встановлено 78 світлоточок.Крім того, було виготовлено проєктно-кошторисну документацію та проведено експертизу на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по пров.1,2,3 Казарського та по вул.Машинобудівна, Тепла, Січова.

Самий великий розмір фінансування був передбачений у сумі 18млн.945тис.грн з програми «Організація благоустрою населених пунктів». Касові видатки склали 18млн.115тис.грн. Відсоток освоєння 95,62%. Кошти були розподілені наступним чином:

– придбання матеріалів – 296,067тис.грн. Придбано 8 лавок, 8 урн для сміття, 12 контейнерів для роздільного збору сміття, фарба;

– ручне прибирання доріг та тротуарів – 4млн.26тис.грн. Виконувалось підмітання зупинок громадського транспорту та очищення урн, здійснювалися прибирання випадкового сміття, підмітання на території та  очищення від бруду;

– механізоване і вакуумне прибирання доріг і тротуарів – 9млн.323тис.грн. Виконано вакуумне прибирання 8тис.834км.доріг, мийка 2тис.242км доріг;

– Забезпечення та утримання зелених зон – 4млн.7тис.грн. Виконано покос газонів площею 1млн.967тис.кв.м., знесено аварійних дерев та виконана санітарна обрізка 529 дерев, здійснено очищення лісопарку по вул.Турбіна від випадкового сміття та частково видалено поросль, згідно графіків здійснювалося прибирання зелених зон від випадкового сміття.

– забезпечення належного функціонування побутового та комунального обладнання житлової забудови – 208тис.800грн. Виконано поточний ремонт 9 майданчиків під контейнери для ТПВ;

– забезпечення утримання в належному технічному стані об’єктів вулично-дорожньої мережі – 180тис.грн. Було виготовлено проєктно-кошторисну документацію та проведено експертизу на капітальний ремонт 5 зупинок громадського транспорту (Херсонське шосе – вул.Генерала Свиридова (парний і непарний бік);Херсонське шосе – зупинка «Інгульська» (непарний бік), Херсонське шосе – вул.5 Лінія (парний бік) та Херсонське шосе ріг вул.Будівельників (парний бік). Крім того було виготовлено проєктно-кошторисну документацію та проведено експертизу на «Капітальний ремонт тротуару приватного сектору по вул.Вінграновськоговід буд.№37 до буд.№128 по вул.Космонавтів в Інгульськомурайонім.Миколаєва».

Наступна бюджетна програма – це програма «Утримання та розвиток інфраструктури доріг». Бюджетом було передбачено 7 млн.650тис.грн. Касові видатки склали 7млн.637тис.грн. Відсоток освоєння 99,83%. Кошти були розподілені на:

– поточний ремонт 1млн.778тис.грн. Виконано ремонт 9 об’єктів, загальною площею 3тис.653кв.м. та планування земляного полотна (грейдерування) 78тис.815кв.м;

– капітальний ремонт 5млн.858тис.грн. Розпочато ремонт 2 об’єктів, загальною площею 7тис.320кв.м (вул.ВітіХоменка та вул.Передова від буд.№ 95 до вул.Паркової). Виготовлена проектно-кошторисна документація та отримана експертиза на капітальний ремонт дорожнього покриття по пров.7 Нагірний та пров.Середній.

Адміністрації Інгульського району була виділена субвенція з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку району у сумі 340тис.487грн, з яких використано 337тис.697грн. Відсоток виконання склав 99,18%. За рахунок субвенції були завершені роботи з капітального ремонту спортивно-ігрового майданчику по вул.Генерала Свиридова, 7/1.

Кошти на реалізацію Соціальних та культурних програм склали 313тис.грн. Касові видатки 311тис.грн. Відсоток освоєння 99,37%, в тому числі:

– заходи державної політики із забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків – 18тис.грн.;

–  заходи державної політики з питань сім’ї – 15тис.грн.;

– інші заходи та заклади молодіжної політики –  91тис.859грн.;

– організація та проведення громадських робіт – 35тис.965грн. Залучено 17 осіб;

– видатки на соціальний захист населення – 69тис.736грн. Проведена виплата допомоги на поховання 59 особам;

– інші заходи в галузі культури і мистецтва – 79тис.655грн.

Бюджет заходів з оборонної і мобілізаційної підготовки склав 78тис.грн, які були використані для придбання канцтоварів та виготовлення друкарської продукції  для районного  військкомату та на перевезення військовослужбовців та військовозобов’язаних. Відсоток освоєння за цією програмою склав 100%.

Кошти на реалізацію інших заходів громадського порядку та безпеки склали 814тис.942грн. Касові видатки 640тис.561грн. Відсоток освоєння 78,60%, за рахунок яких здійснювалась фінансова підтримка громадського формування «Захист» м.Миколаєва та виконаний поточний ремонт пункту з охорони правопорядку за адресою вул.Казарського, 1А.

Загальний відсоток освоєння бюджетних коштів адміністрації Інгульського району у 2020 році склав 98%, в тому числі за загальним фондом 98% та за спеціальним фондом 97%.

Річна звітність за 2020 рік

ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА 2020 РІК

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік

За 2020 рік до адміністрації Інгульського району надійшло та було розглянуто 1431 звернення громадян: 1417 письмових та 14 на особистому прийомі, колективних звернень – 99.

У зверненнях, які надійшли до адміністрації, порушені питання стосовно проблем комунального господарства: благоустрою вулиць району, питання вивозу сміття, ремонт внутрішньо квартальних доріг та питання соціального захисту дітей.

Усі заяви розглянуто та взято на контроль.

Відділами та службами адміністрації розглянуто 1461 питання, що в процентному відношенні складає:

– комунальне господарство та благоустрій                  650      45%

– соціальний захист дітей                                                 524      35%

– соціальний захист населення                                      200      14%

– інші                                                                                       87        6%

Серед категорій громадян, які звернулись до адміністрації району:

уч..ВВВ – 3, діти війни – 27, особа з інвалідністю I гр. – 14, особа з інвалідністю II гр. – 42, особа з інвалідністю III гр. – 17, учасники війни – 3, багатодітні сім’ї – 241, ветеран праці – 16, інші – 969.

До адміністрації Інгульського району надійшло 27 інформаційних запитів.

Адміністрацією району надається допомога громадянам, що мають статус соціально незахищених верств населення.

За 2020 рік надійшло та було розглянуто 187 заяв громадян про надання допомоги:

– 128 громадянам надана матеріальна допомога на лікування ( на суму 132400 грн );

– 59 заяв на поховання громадян, які на момент смерті не працювали та не одержували пенсій ( на суму 69700 грн).

Всі заяви розглянуті на комісії з питань надання матеріальної допомоги, протоколи комісії направлені в департамент праці та соціального захисту населення для підготовки рішення міськвиконкому та виплати коштів.

Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі з боку керівництва адміністрації району та загального відділу.

Особистий прийом головою адміністрації та його заступниками здійснюється згідно з графіком.

БЮДЖЕТНІ ЗАПИТИ 2021

Річна фінансова звітність за 2017 рік

Звіти про роботу адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради

Звіти про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року

Звіт про виконання паспорта бюджетної програми міського бюджету за 2018 рік 4210160 (1) Звіт про виконання паспорта бюджетної програми міського бюджету за 2018 рік 4210160 (2) Звіт про виконання паспорта бюджетної програми міського бюджету за 2018 рік 4210160 (3) Звіт про виконання паспорта бюджетної програми міського бюджету за 2018 рік 4210160 (4) Звіт про виконання паспорта бюджетної програми міського бюджету за 2018 рік 4210160 (5) Звіт про виконання паспорта бюджетної програми міського бюджету за 2018 рік 4210160 (6) Звіт про виконання паспорта бюджетної програми міського бюджету за 2018 рік 4210160 (7) Звіт про виконання паспорта бюджетної програми міського бюджету за 2018 рік 4210160 (8) Звіт про виконання паспорта бюджетної програми міського бюджету за 2018 рік 4210160 (9) Звіт про виконання паспорта бюджетної програми міського бюджету за 2018 рік 4210160 (10) Звіт про виконання паспорта бюджетної програми міського бюджету за 2018 рік 4210160 (11) Звіт про виконання паспорта бюджетної програми міського бюджету за 2018 рік 4210160 (12) Звіт про виконання паспорта бюджетної програми міського бюджету за 2018 рік 4210160 (13) Звіт про виконання паспорта бюджетної програми міського бюджету за 2018 рік 4210160 (14)

Річні звіти 2018

Form_f7_4217461 Form_f7_4216030_2 Form_f7_4216030 Form_f7_4216011_1 Form_f7_4216011 Form_f7_4210160_2 Form_f7_4210160 Form_f4_3_4217461 Form_f4_3_4217363 Form_f4_3_4216030 Form_f4_3_4216020 Form_f4_3_4216011 Form_f4_3_4210160 Form_f4_2_4213210 Form_f4_1_4210160 Form_f2_4218230 Form_f2_4218220 Form_f2_4218110 Form_f2_4217461 Form_f2_4216090 Form_f2_4216030 Form_f2_4216020 Form_f2_4216014 Form_f2_4216011 Form_f2_4214082 Form_f2_4213242 Form_f2_4213210 Form_f2_4213133 Form_f2_4213123 Form_f2_4213122 Form_f2_4210160

Оцінка ефективності бюджетної програми за 2018 рік

Оцінка ефективності бюджетної програми за 2018 рік 4216090 Оцінка ефективності бюджетної програми за 2018 рік 4217363 Оцінка ефективності бюджетної програми за 2018 рік 4218230 Оцінка ефективності бюджетної програми за 2018 рік 4213120 Оцінка ефективності бюджетної програми за 2018 рік 4213130 Оцінка ефективності бюджетної програми за 2018 рік 4213210 Оцінка ефективності бюджетної програми за 2018 рік 4213240 Оцінка ефективності бюджетної програми за 2018 рік 4214082 Оцінка ефективності бюджетної програми за 2018 рік 4216011 Оцінка ефективності бюджетної програми за 2018 рік 4216020 Оцінка ефективності бюджетної програми за 2018 рік 4216030 Оцінка ефективності бюджетної програми за 2018 рік 4217461 Оцінка ефективності бюджетної програми за 2018 рік 4218220

 

 

Бюджетні запити у 2019 році

Бюджетний запит 4210160 3 Бюджетний запит 4212122 2 Бюджетний запит 4213123 1 Бюджетний запит 4213123 2 Бюджетний запит 4213133 1 Бюджетний запит 4213133 2 Бюджетний запит 4213210 2 Бюджетний запит 4213242 1 Бюджетний запит 4214082 1 Бюджетний запит 4214082 2 Бюджетний запит 4214082 3 Бюджетний запит 4216011 1 Бюджетний запит 4216011 2 Бюджетний запит 4216011 3 Бюджетний запит 4216014 1 Бюджетний запит 4216014 2 Бюджетний запит 4216014 3 Бюджетний запит 4216020 1 Бюджетний запит 4216020 2 Бюджетний запит 4216020 3 Бюджетний запит 4216030 1 Бюджетний запит 4216030 2 Бюджетний запит 4216030 3 Бюджетний запит 4217310 1 Бюджетний запит 4217310 2 Бюджетний запит 4217461 1 Бюджетний запит 4217461 2 Бюджетний запит 4218220 1 Бюджетний запит 4218220 2 Бюджетний запит 4218220 3 Бюджетний запит 4218230 1 Бюджетний запит 4218230 2 Бюджетний запит 4218230 3 Бюджетний запит 4210160 1 Бюджетний запитт 4213210 1 Бюджетний запитт 4213242 2 Бюджений запит 4212122 1 Бюджетний запит 4210160 2

Зміни паспорту у 2019 році

Паспорт 4218230 зміни Наказ про внесення змін 2019 рік

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ НА 01-08.2019 РОКУ

Депутати 2019

БЮДЖЕТНІ ЗАПИТИ У 2020 РОЦІ

БЗ Форма 1

Звіт про виконання паспорту бюджетної програми 2019

Звіт 4210180

Звіт 4210160

Звіт 4218230

Звіт 4218220

Звіт 4217461

Звіт 4217363

Звіт 4217310

Звіт 4216020

Звіт 4216030

Звіт 4216014

Звіт 4216011

Звіт 4214082

Звіт 4213242

Звіт 4213210

Звіт 4213133

Звіт 4213123

Звіт 4213122

Оцінка 2019

Оцінка 4213122

Оцінка 4213123

Оцінка 4213133

Оцінка 4213210

Оцінка 4213242

Оцінка 4214082

Оцінка 4216011

Оцінка 4216014

Оцінка 4216020

Оцінка 4216030

Оцінка 4217310

Оцінка 4217363

Оцінка 4217461

Оцінка 4218220

Оцінка 4218230

Оцінка 4210160

Оцінка 4210180

Аналіз 2019

Аналіз 4213123

Аналіз 4213133

Аналіз 4213210

Аналіз 4213242

Аналіз 4214082

Аналіз 4216011

Аналіз 4216014

Аналіз 4216020

Аналіз 4216030

Аналіз 4217310

Аналіз 4217363

Аналіз 4217461

Аналіз 4218220

Аналіз 4218230

Аналіз 4210160

Аналіз 4210180

Аналіз 4213122

Паспорти бюджетних програм на 2020 рік

Паспорт 4210180

Паспорт 4213122

Паспорт 4213123

Паспорт 4213133

Паспорт 4213210

Паспорт 4213242

Паспорт 4214082

Паспорт 4216011

Паспорт 4216014

Паспорт 4216020

Паспорт 4216030

Паспорт 4217461

Паспорт 4218220

Паспорт 4218230

Паспорт 4210160

Наказ Паспорти на 2020 рік