Впроваджується система електронного документообігу АСКОД

Впроваджується система електронного документообігу АСКОД

З метою підвищення ефективності й прозорості роботи адміністрації Інгульського району, на виконання розпорядження міського голови від 21.12.2017 № 396р «Про затвердження Порядку роботи з електронними документами та документами у сканованій формі у Миколаївській міській раді, її виконавчих органах».
На даний час до автоматизованої системи контролю і організації діловодства в адміністрації підключено 5 основних робочих місць . З початку поточного року до системи внесено і відпрацьовано 110 вхідних документів, 47 звернень громадян.
До кінця 2018 року планується підключити до системи електронного документообігу всіх працівників адміністрації. Робота з впровадження автоматизованої системи контролю і організації діловодства продовжуються.

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.