9204

Шановні громадяни!
Якщо у вас виникли питання щодо призначення/перерахунку/виплати пенсій,

житлових субсидій та пільг, страхових виплат ви можете звернутись за
оновленими телефонами “гарячих ліній”, які працюють в Головному управлінні
Пенсійного фонду України в Миколаївській області.
Мобільні телефони “гарячих ліній” для жителів міста Миколаєва та
Миколаївської області: +380686687809; +380502678424; +380638690679;
+380997749397; +380960250663; +380934837662.
Ø КОРАБЕЛЬНИЙ РАЙОН М. МИКОЛАЇВ – (0512) 63 48 38;
Ø М. БАШТАНКА, М. СНІГУРІВКА – (05158) 2 76 71;
Ø М. ВОЗНЕСЕНСЬК – (05134) 3 27 51; +380976163648;
Ø СМТ БРАТСЬКЕ – (05131) 9 25 86; +380976163648;
Ø СМТ ВЕСЕЛИНОВЕ – (05163) 2 11 60; +380976163648;
Ø СМТ КРИВЕ ОЗЕРО – (05133) 2 27 92;
Ø СМТ ВРАДІЇВКА — (05133) 2 27 92;
Ø СМТ ДОМАНІВКА – (05152) 9 17 70;
Ø М. ОЧАКІВ, МИКОЛАЇВСЬКИЙ РАЙОН (МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ) –
(05154) 3 00 81, +380963610749;
Ø СМТ БЕРЕЗАНКА – (05153) 2 16 31, +380963610749;
Ø М. ПЕРВОМАЙСЬК – (05161) 7 51 70, +380993431448;
Ø М. НОВИЙ БУГ – (05151) 9 32 70;
Ø СМТ БЕРЕЗНЕГУВАТЕ – (05168) 9 17 56;
Ø СМТ КАЗАНКА – (05151) 9 32 70;
Ø М. ЮЖНОУКРАЇНСЬК – (05136) 5 87 62;
Ø СМТ АРБУЗИНКА – (05132) 3 12 39

 

До уваги громадян!

У сервісних центрах Пенсійного фонду України доступна функція — шеринг цифрового паспорта громадянина України (ID-картки) в застосунку Дія. Це дозволить зекономити час на отримання послуги і дасть змогу уникнути помилок, які можливі під час заповнення документів вручну.
Завдяки шерингу можна одразу підтверджувати особу й ділитися копією паспорта (ID-картки). До того ж ви економите час на заповнення паперових документів та перевірку персональних даних, які були введені вручну.Поділитися копією документа дуже просто:⦁ відкрийте паспорт у застосунку Дія;⦁ натисніть на нього та оберіть штрихкод;⦁ працівник може зісканувати штрихкод або вручну ввести в систему 13-значний код, який розташований під ним;⦁ підтвердьте запит на передачу даних у застосунку Дія.Далі цифрова копія паспорта автоматично передається в систему сервісного центру. Працівник може використовувати її для подальшої обробки.Наразі скористатися шерингом документів у сервісних центрах Пенсійного фонду України можна під час:⦁ отримання довідок з реєстру застрахованих осіб (ОК-5, ОК-7, про доходи, витяг з реєстру) з живим підписом і печаткою;⦁ звернення щодо призначення пенсії;⦁ звернення щодо перерахунку пенсії;⦁ звернення щодо оформлення пенсійного посвідчення;⦁ подання анкети застрахованої особи щодо внесення змін до реєстру застрахованих осіб.

Як провести аудит трудових книжок
перед скануванням: перші кроки

Документи в електронному вигляді – це не лише додаткові можливості для людини, а й вимога часу. Електронна трудова книжка – це цифровий варіант паперової трудової книжки. Її впроваджено для удосконалення обліку трудової діяльності, зменшення паперового документообігу та ризиків пошкодження чи втрати паперових документів. Також це забезпечення зручного доступу працівників до даних про свою трудову діяльність, набутий страховий стаж, а в майбутньому – можливість автоматично оформити пенсію без відвідування Пенсійного фонду України.
Оцифрувати трудову книжку може як фізична особа, так і роботодавець за своїх працівників (підстава — Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 р. № 1217-IX).
Перед тим як подавати скановані копії трудових книжок для оцифрування через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, необхідно провести їх ретельний аудит.
Крок 1. Перевірте правильність написання:
прізвища, ім’я та по батькові (ПІБ) – мають бути вказані повністю, без скорочення або заміни імені та по батькові ініціалами;
дати народження.
Вони мають відповідати даним паспорту.
Особливу увагу необхідно звернути на оформлення записів про зміну ПІБ:

колишнє прізвище (як правило, у жінок) має бути закреслено однією рискою і поряд записане нове;
на внутрішньому боці обкладинки обов’язково має вказуватися інформація про документ, на підставі якого виправлено запис (паспорт, свідоцтво про народження/шлюб тощо), його реквізити: номер та дата видачі. Ця інформація має бути завірена підписом особи, яку уповноважує установа, та печаткою.
Крок 2. Перевірте наявність необхідних підписів та печаток на титульному аркуші трудової книжки:
підпис власника трудової книжки;
підпис особи, відповідальної за видачу трудових книжок на підприємстві;
наявність печатки підприємства (або відділу кадрів), на якому заповнювалася трудова книжка.
Крок 3. Уважно вивчіть усі записи в розділі «Відомості про роботу»:
у записах про прийняття на роботу та звільнення з роботи повинна зазначатися дата початку виконання роботи, повне найменування підприємства, організації чи установи, назва посади чи професії, а також номери та дати наказів про прийняття/звільнення;
якщо за час роботи назва підприємства змінювалася, то окремим рядком має бути зроблено запис про перейменування із зазначенням розпорядчого акту, його дати та номеру;
записи про звільнення чи переведення мають бути здійснені відповідно до чинного законодавства і з посиланням на відповідну статтю закону;
записи про звільнення мають бути засвідчені печатками.
Як усунути виявлені недоліки?
Якщо у трудовій книжці відсутній запис про зміну прізвища, або виявлено помилку в написанні ПІБ, зробити/виправити ці дані може роботодавець того підприємства, де ви працюєте зараз.
Якщо підприємство, яке внесло до трудової неправильний або неточний запис, ліквідоване, відповідний запис робить його правонаступник.
Якщо ім’я, по батькові або прізвище, зазначені в трудовій книжці, не збігаються з ім’ям, по батькові або прізвищем особи за паспортом, – факт належності трудової книжки особі може бути встановлений у судовому порядку.
Перелік документів, які підтверджують стаж для пенсії за відсутності в трудовій книжці необхідних записів або за наявності неправильних чи неточних записів про періоди роботи, визначено постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній» від 12.08.1993 р. № 637.
Перед скануванням трудової книжки необхідно звернути увагу, щоб всі записи в ній були виконані охайно, без закреслення чи виправлення.
Якщо ви не виявили жодних недоліків під час заповнення трудової книжки, то можете сканувати свій документ та завантажувати його в особистому кабінеті на вебпорталі Фонду https://portal.pfu.gov.ua/.

 

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.