Про підсумки роботи зі зверненнями громадян  за 9 місяців 2021 року

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян  за 9 місяців 2021 року

Виконуючи вимоги Закону України «Про звернення громадян», керуючись Інструкцією з діловодства в місцевих органах виконавчої влади Миколаївської області, на підприємствах в установах та організаціях, що належать до сфери їх управління, Інструкцією з діловодства в електронній формі в Миколаївській міській раді та її виконавчих органах, Інструкцією з діловодства у Миколаївській міській раді та її виконавчих органах, затвердженої розпорядженням міського голови від 14.08.2019  № 249р, в адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради проведена відповідна робота по виконанню вищезазначених розпорядчих документів по розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян.

За 9 місяців 2021 року до адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради надійшло та було розглянуто 1133 звернення громадян:

  • письмових звернень – 1111 звернень;
  • особистий прийом – 22 звернення.

З них:

  • індивідуальних – 1068 звернень;
  • колективних – 65 звернень.

За 9 місяців 2021 року  надійшло 189 заяв громадян про надання допомоги. Всі заяви розглянуті на комісії з питань надання матеріальної допомоги, протоколи комісії  направлені в департамент праці та соціального захисту населення для підготовки рішення міськвиконкому та виплати коштів:

  • 109 громадянам надана матеріальна допомога на лікування (на суму 115700 грн.); 12 заяв знаходяться на контролі;
  • 68 заяв на поховання (виплачено допомоги на суму 102400 грн).

У зверненнях, які надійшли до адміністрації, порушені питання  стосовно проблем комунального господарства ( благоустрою вулиць району, питання вивозу сміття, ремонту внутрішньоквартальних доріг), питання соціального захисту дітей та інші.

Відділами та службами адміністрації розглянуто 1151 питання, що у відсотковому відношенні складає:

– соціальний захист дітей                                            – 462  / 40%

– комунальне господарство  та благоустрій                        – 398  /35%

– соціальний  захист населення                                            – 189  / 16%

– інші                                                                                     – 102  / 9%

 

Серед категорій громадян, які звернулись до адміністрації району:

діти війни – 28, особа з інвалідністю І гр. – 7, особа з інвалідністю ІІ гр. – 23, особа з інвалідністю ІІІ гр. – 28, особа з інвалідністю внаслідок війни – 3, учасник бойових дій – 10, багатодітні сім’ї – 259, ветеран праці – 10, інші – 700.

         Також надійшло 18 інформаційних запитів, на всі запити надано відповіді у встановлені законом терміни.

Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

До служби у справах дітей адміністрації Інгульського району за 9 місяців 2021 року надійшло:

– 230 звернень громадян.

По питаннях:

  • встановлення опіки та піклування-18 звернень.
  • звільнення опікунів, піклувальників від повноважень – 2 звернення.
  • відчуження житла, майна дітей – 110 звернень.
  • захист прав та інтересів дітей – 89 звернень.
  • інше – 11 звернень.

Відділом ведення Державного реєстру виборців за зверненнями громадян та установ опрацьовано   1516записів, а саме:

  • змінено 1024 виборчих адрес за зверненнями інших відділів ведення;
  • за зверненнями громадян змінено 83 виборчих адреси;
  • опрацьовано 94 звернення від громадян щодо зміни ідентифікаційних даних;
  • За зверненнями громадян до реєстру включено 63 виборця;
  • видано 252 відповіді на запити виборців до Державного реєстру виборців.

 

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.